موضوعات داغ

پرطرفدارترین رنگ های دکوراسیون خانگی در سال ۲۰۱۹

بررسی رنگ صورتی millennial pink , سبز جنگلی Forest green

رنگ و مساله اینکه چه رنگی در هر سال اصطلاحاً ترند و یا محبوب شده است؛ برای خیلی از افراد بسیار مهم است. این افراد هر سال به دنبال این هستند که بدانند چه کد رنگی توسط شرکت پنتون به عنوان  رنگ برگزیده مد و فشن انتخاب وبه عموم مردم شناسانده می‌شود.

استانداردهای رنگ پنتون یکی از سیستم های استانداردی است که هر ساله توسط مراجع بین المللی رنگ مورد استفاده قرار میگیرد. برای مثال برای سال ۲۰۱۹ رنگ صورتی مرجانی به عنوان رنگ برگزیده انتخاب شده است. اما در این میان برخی از رنگها هستند که نه تنها در یک سال بلکه در چنین سال متوالی مورد استقبال قرار میگیرند. یکی از این رنگ ها رنگ صورتی millennial است که از سال ۲۰۱۲ محبوب و امسال نیز به عنوان  یکی از رنگ های مهم در دکوراسیون محسوب میشود.

ظاهر زیبا و جذاب این رنگ از دلایل محبوبیتش در این چند سال اخیر شده است. نکته ای که در مورد این رنگ وجود دارد این است که رنگی نیست که به یکباره مد و سریعا از مد برود، باشد. بلکه صورتی millennial  رنگی است که سالیان متمادی در خانه شما میدرخشد و به راحتی با سایر رنگها هم هماهنگ میشود.

اگر به دنبال حس راحتی و نشاط در خانه خود هستید حتما این رنگ را برای خانه خودتان انتخاب کنید. معجه بزرگ این رنگ ترکیب و هماهنگی بسیار راحت آن با بسیاری از رنگها از جمله سبز و خاکستری است.

 

به طور کلی رنگ صورتی از ترکیب دو  رنگ قرمز و سفید تسکیل میشود و در دسته بندی رنگهای گرم گنجانده میشود. مکمل اصلی رنگ صورتی رنگ سبز است. در روانشناسی به صورتی رمانتیک ترین رنگ دنیا میگویند

صورتی نماد امید به یک نتیجه مثبت و بخشش، مهربانی و محبت است. به دلیل ماهیت خنثی بودن این رنگ طراحان دکوراسیون علاقه فراوانی به استفاده از آن دارند.


رنگ سبز جنگلی ترند دکوراسیون سال ۲۰۱۹

یکی دیگر از رنگهایی که محبوب دکوراتیوهای داخلی در سال ۲۰۱۹ بوده است، رنگی نیست جز سبز جنگلی. ترکیب این رنگ با رنگ قهوه ایی باعث ایجاد یک اتمسفر راحت و آرامش بخش میشود و برای ساکنان خانه، این رنگ به طور کلی ترکیبی است از رنگهای جنگل.

امتیاز کاربران: ۴.۰۳ ( ۲ رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

چت با هوش مصنوعی

سلام! چگونه می توانم به شما کمک کنم؟
بستن
بستن