موضوعات داغ

قیمت و خرید ۱۰ مدل برتر صندلی اپن(قسمت اول)

راهنمای خرید صندلی اپن با قیمت مناسب

از زمانی که شهرنشینی گسترش پیدا کرد؛ خانه‌ها هم کوچکتر شدند تا شهرها قابلیت پذیرش خانواده‌های بیشتری را داشته باشند. در همین زمان بود که ساخت کانتر  و یا اپن آشپزخانه به جزیی جدای نشدنی در ساختار معماری هر خانه‌ی ایرانی تبدیل شد. هرکانتری بعضاً به عنوان میز غذا خوری هم استفاده می‌شد. بنابراین وسیله‌ای که به عنوان یک تازه وارد به سایر لوازم خانگی ایرانیان اضافه شد، صندلی‌ های مخصوص همین کانترها و یا پیشخوانهای اپن بودند.

بعله صندلی‌های پایه بلندی که به آنها صندلی اپن گفته می‌شود. البته این صندلی‌ها صرفا در خانه‌ها استفاده نمی‌شوند؛ بلکه طراحی و ساخت‌ها آنها به گونه‌ای است که مناسب انواع رستوران، کافی‌شاپ و کانتربار هتل‌ها هم هستند.

در ابتدا این صندلی‌ها فقط پایه‌های بلندی داشتند که قابلبیت تنظیم ارتفاع را نداشتند و با پیشرفته تر شدن روند ساخت، این صندلی‌ها اپن دارای جک‌های بالابری شدند که با آن‌ها ارتفاع صندلی قابل تنظیم شد.

امروزه با تنوع بالایی که این صندلی‌ها در بازار فروش مبلمان دارند حتما می‌بایست صندلی را انتخاب کنید که هم از بعد کیفیت و هم قیمت مناسب محل سکونت و یا کسب و کار شما باشد. ما در این مقاله  که در دو قسمت تنظیم شده است؛ سعی داریم که شما را با ۱۰ مدل از بهترین صندلی‌های اپن موجود در بازار ایران آشنا کنیم. بنابراین قبل از اینکه اقدام به خرید صندلی اپن کنید،  برای پاسخ به سوالات متداولی چون صندلی اپن را از کجا بخریم؟ یا بهترین مارک صندلی اپن چیست؟ حتما این مقاله را مطالعه کنید.


صندلی اپن خاص! صندلی اپن تیس مدل B31

پیش از خرید یک یا چند صندلی اپن برای آشپزخانه‌ تان سبک دکوراسیون و مساحت منزلتان را درنظر بگیرید. اگر سبک دکوراسیون خانه‌ی شما مدرن است صندلی اپن تیس مدل B31 می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

روکش این صندلی اپن فلزی را می‌توانید در ۱۸ رنگ مختلف از رنگ‌ها شاد و رنگارنگ: قرمز و زرد و سبز تا رنگ‌های کلاسیکی چون سفید و مشکی سفارش بدهید.

جک بالابر  ۲۷ سانتی این صندلی باعث می‌شود که تا حد دلخواهتان بتوانید ارتفاع این صندلی اپن را تنظیم کنید. پایه این مدل صندلی اپن تیس دارای یک جای پا است که سهم موثری در کاهش خستگی پاهای شما و عدم آویزان ماندن آنها دارد. پشتی موجود در این مدل صندلی اپن مطابق اصول ارگونومیک طراحی شده و  از آسیب به کمر شما جلوگیری میکند. هین پشتی بسیار ساده باعث می‌شود شما ساعت‌ها روی این صندلی به هنگام غذا خوردن و یا گپ و گفت و گو بنشینید و  احساس راحتی کنید.

صندلی اپن خرید صندلی اپن صندلی اپن پایه فلزی


صندلی اپن جک‌دار آشپزخانه تیس، مدل B37

به دلیل اینکه ارتفاع کانتر و اپن آشپزخانه‌ها با یکدیگر متفاوت است وجود یک جک‌بالابر در زیر نشیمن صندلی بسیار می‌تواند کارآمد باشد. صندلی اپن آشپزخانه تیس دقیقا یک جک بالابر ۲۷ سانتی دارد که خیال شما را از بابت تنظیم ارتفاع راحت می‌کند. همچنین این صندلی اپن فلزی در قسمت پایه دارای یک جا پایی است که شما در صورت افزایش ارتفاع صندلی نگران معلق ماندن پاهایتان نباشید.

چرم نشیمن این صندلی اپن را می‌توانید در ۱۸ رنگ مختلف انتخاب کنید. رنگ‌هایی که با هارمونی دکوراسیون خانه شما هماهنگی ایجاد کنند. صندلی اپن تیس به دو شکل دسته دار و بدون دسته تولید می‌شود که شما مطابق با سلیقه و نوع کاربری می‌توانید یکی از این دو مدل را انتخاب کنید.

صندلی اپن خرید صندلی اپن صندلی اپن پایه فلزی


صندلی اپن زیبا، صندلی اپن مدل برلیان

اغلب افرادی که سبک دکوراسیون و نحوه چیدمان لوازم خانه برایشان اهمیت دارد؛ همواره به دنبال وسیله‌ای خاص و شیک هستند. برخی از شرکتهای تولید کننده لوازم منزل و  اداری دغدغه این دسته از افراد را به خوبی درک کرده‌اند. این شرکت‌ها سعی میکنند در طراحی و تولید، تولیدات خودشان علاوه بر کیفیت به زیبایی بصری نیز توجه کنند.

برای مثال صندلی اپن مدل برلیان جهانتاب علاوه بر کیفیت بالایی  که در دوخت و ساخت دارد؛ سعی کرده همانند نامش بسیار زیبا و چشمگیر همانند برلیان باشد. پشتی و نشیمن صندلی اپن جهانتاب مدل برلیان به گونه‌ای طراحی شده است که سطح تراش خورده یک جواهر برلیان را برای ما تداعی می‌کند.

وجود جک بالابر و قسمت جای پا از دیگر ویژگی‌های مثبت این صندلی اپن است که باعث در بین خریداران بسیار محبوب شود.

صندلی اپن خرید صندلی اپن صندلی اپن پایه فلزی


صندلی اپن پایه استیل ورونیکا

طراحی تکیه‌گاه صندلی اپن ورونیکا به شکل لوزی‌های کوچک است که این کار علاوه بر جلوه‌های بصری زیبایی که دارد مانع از عرق کردن شخصی است که طولانی مدت روی آن مینشیند. همچنین پایه صندلی ورونیکا از جنس استیل ضد زنگ است که با کروم آبکاری شده و جلا و زیبایی خاصی پیدا کرده است.

ویژگی های مثبت دیگر این صندلی استفاده از جوش آرگون در اتصالات فلزی این صندلی است، که صندلی اپن ورونیکا را بسیار مستحکم کرده است.

صندلی اپن خرید صندلی اپن صندلی اپن پایه فلزی


صندلی اپن جک دار و بدون پشتی، مدل پنی

گاهی شما در طراحی خانه و آشپزخانه‌تان به دنبال وسایلی هستید که در عین سادگی کاربری‌های مد نظر شما را داشته باشند. مثلا به دنبال صندلی اپنی هستید که هم زیبا باشد و هم استفاده از آن راحت. همچنین در برخی محیط‌های کاری قسمت‌هایی به عنوان پیشخوان برای ارتباط با مشتریان وجود دارد.

صندلی مناسب برای استفاده دز این قسمت هم می‌تواند یک صندلی اپن جکدار باشد. عدم وجود دسته و پشتی هم می‌تواند سرعت کار و نحوه استفاده از آن را سرعت بدهد.صندلی چرم مدل پنی می‌تواند گزینه مناسبی برای این مقاصد باشد.

پایه فلزی استیل این صندلی با جوش آرگون بهم متصل شده که استحکام صندلی را چندبرابر می‌کند. جک بالابر و طراحی لوزی مانند قسمت نشیمن صندلی با آنتروپومتری مصرف کنندگان مختلف همگام است.

صندلی اپن خرید صندلی اپن صندلی اپن پایه فلزی


همانطور که در ابتدا گفته شد این مقاله در دو قسمت نوشته شده است. قسمت دوم این مقاله را با کلیک بر روی لینک زیر دنبال کنید.

قیمت و خرید ۱۰ مدل برتر صندلی اپن(قسمت دوم)

برچسب ها
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

چت با هوش مصنوعی

سلام! چگونه می توانم به شما کمک کنم؟
بستن
بستن