موضوعات داغ

چگونه خانه‌ی خود را مانند منزل سلبریتی‌ها طراحی داخلی کنیم؟

نکاتی درباره ی طراحی داخلی به سبک خانه افراد مشهور

خلاصه نوشته
  • شما در این نوشته خواهید خواند که چگونه با رعایت چند نکته ساده، فضای داخلی خانه خودتان را مانند منزل سلبریتی ها چیدمان کنید.

بارها اتفاق افتاده است که شما در مجلات دکوراسیون و طراحی داخلی منازل، تصاویری بسیار جذاب و شیک از خانه سلبریتی‌ها ببینید. ممکن است فکر کنید که بیش از حد دکوراسیون خانه آنها زیبا است. شاید به خودتان بگویید که این عکسهای زیبا تنها حقه‌ی مجلات دکوراسیون است. اما زمانی که بهتر و دقیق تر به عکس های  اتاق‌ها، حمام و دسشویی‌ها نگاه میکنید؛ متوجه می‌شوید که رسیدن به چنین دکوراسیونی خیلی هم رویایی و دور از انتظار نیست.

در واقع دستیابی به یک دکوراسیون زیبا برای منزل یا حتی اداره در نوع خودش می‌تواند خیلی هم آسان باشد و نیازی نیست که شما خیلی پولدار و ثروتمند باشید. فقط کافیست چند مرحله بسیار ساده را  برای رسیدن به یک طراحی داخلی منحصر به فرد دنبال کنید.


خانه را تمیز نگه دارید

راز شماره یک داشتن یک خانه، شبیه خانه‌هایی که در مجلات می‌بینیم با دکوراسیون و طراحی داخلی زیبا قطعا دراین موضوع نهفته است که خانه را به شکل ساده‌ایی همواره تمیز نگه داریم. پرداخت مبالغ هنگفتی پول لزوماً خانه‌تان را زیبا و شیک نخواهد کرد. چیزی که شما نیاز دارید این است که به خوبی به وسایلتان دقت کنید و چیزهایی که لازم ندارید را دور از خانه نگه دارید و تا جای ممکن همه چیز را مرتب و ساده در کنار هم بچینید.

مبلمان-خانه-مرتب-طراحی-داخلی-دکوراسیون-منزل

 


کوسن های  فانتزی و جذاب

کوسن‌ها سهم زیادی در زیباییِ دکوراسیون خانه شما دارند. تصور کنید که نشیمن خانه شما داری کوسن های رنگارنگ و زیبا باشد. حس زیبایی و شادابی که این کوسن ها به خانه شما می‌دهند را دسته کم نگیرید. این بالشت ها تنها برای راحتی و گرم و نرم شدن مبلمان شما نیستند بلکه با این بالشت‌ها می‌توانید به عمق و رنگ بیشتری برای اتاق نشیمنتان دست پیدا بکنید.

خانه-دکوراسیون-کوسن-رنگی-طراحی-داخلی


ساخت یک تم خاص

راه دیگری که میتوانید به کار ببرید تا خانه‌تان زیبا تر به نظر برسد این است که یک تم رنگی و یا سیاه و سفید را انتخاب کنید. همان طور که گفته شد این تم می‌تواند رنگی باشد یا حتی وابسته به طرح ها و پترن های مختلف باشد. شما می‌توانید برای  طراحی داخلی هرکدام از بخش‌های خانه‌تان یک تم متفاوت ایجاد کنید و در نهایت بین تم های ایجاد شده یک همبستگی و تعادل ایجاد کنید.

چگونه-خانه‌ی-خود-را-مانند-منزل-سلبریتی‌ها-طراحی- داخلی-کنیم؟


در چیدمان  لوازم منزل سبک خودتان را داشته باشید

روشی که شما وسایلتان را میچینید یا خانه تان را طراحی داخلی میکنید، بسیار مهم است. به خودتان اجازه بدهید که گاهی هم هنرمند درونتان تصمیم بگیرد. خلاق باشید و بگذارید خلاقیتتان برای شما تصمیم بگیرد. مثلا می‌توانید در قفسه های کتابخانه تعدادی قاب عکس های دکوری بگذارید، مجسمه های کوچک و حتی شاید گلدان های گیاهان طبیعی. تاثیر همین موارد کوچک شما را شگفت زده میکند وحتی شاهد این خواهید بود که خانه شما از آن چیزی که در مجلات هست نیز به مراتب بهتر است.

چگونه-خانه‌ی-خود-را-مانند -منزل-سلبریتی‌ها-طراحی-داخلی-کنیم؟


هرگز جزئیات کوچک دکوراسیون را فراموش نکنید

جزئیات کوچک، زمانی که اضافه می‌شوند و هنگامیکه باهم در هم آمیخته می‌شوند و حتی در کنتراست رنگی با سایر اجزا قرار میگیرند؛ خودشان را در بهترین شکل نشان می‌دهند. جزئیات کوچک مانند جعبه‌های کوچک مختص محصولات آرایشی و نمایش حوله‌های سفید برای مثال در حمام نتایج بسیار در خور توجه ایی خواهند داشت. چنین جزئیات کوچک چنان زیبایی را به نمایش‌گذارند که شما حتی تصورش هم نمی‌کردید.

چگونه-خانه‌ی-خود-را-مانند-منزل-سلبریتی‌ها-طراحی داخلی-کنیم؟

بنابراین با خواندن این مقاله متوجه می‌شویم که داشتن خانه‌ای با دکوراسیون شیک بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که قبلا فکر می‌کردیم.

به این مطلب امتیاز بدهید

امتیاز کاربران: ۴.۸۷ ( ۳ رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

چت با هوش مصنوعی

سلام! چگونه می توانم به شما کمک کنم؟
بستن
بستن